Dodano produkt do koszyka

Analiza danych w biznesie

Książka

Analiza danych w biznesie

Provost Foster, Fawcett Tom

Wydawca: Helion

Cena: 59.00 zł 53.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
  • Paczka w Ruchu 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!

„Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych”.

— Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP

Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.

To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!

Dzięki tej książce:

poznasz model predykcyjny
dowiesz się, jak dopasować model do danych
zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!



Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.

— Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics

Tytuł oryginalny
Data science for business
Podtytuł
Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Autorzy
Provost Foster, Fawcett Tom
Język
polski
Wydawnictwo
Helion
Tłumaczenie
Sielicki Leszek
ISBN
9788328358331
Rok wydania
2019
Wydanie
2
Liczba stron
360
Oprawa
Miękka
Ciężar
0.59 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 202.00 zł 181.80 zł
Do koszyka
Cena: 69.00 zł 62.10 zł
Do koszyka
Cena: 67.00 zł 60.30 zł
Do koszyka
Cena: 28.00 zł 25.20 zł
Do koszyka
Kontakt

FIRMA HANDLOWA "ABAS" MARIA JANOWICZ
Sikorskiego 41
78-550 Czaplinek
NIP: 674-000-25-13

94 375 41 68 pon.-pt. 10-18, sobota 10-14
abas_sklep@tlen.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.