Dodano produkt do koszyka

AdWords i Analytics

Książka

AdWords i Analytics

Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 59.00 zł 53.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
  • Paczka w Ruchu 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej
kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany
Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Podtytuł
Zostań certyfikowanym specjalistą
Autorzy
Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301189600
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
288
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.48 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 20.69 zł 18.62 zł
Do koszyka
Cena: 199.00 zł 179.10 zł
Do koszyka
Cena: 36.90 zł 33.21 zł
Do koszyka
Cena: 58.80 zł 52.92 zł
Do koszyka
Cena: 223.70 zł 201.33 zł
Do koszyka
Kontakt

FIRMA HANDLOWA "ABAS" MARIA JANOWICZ
Sikorskiego 41
78-550 Czaplinek
NIP: 674-000-25-13

94 375 41 68 pon.-pt. 10-18, sobota 10-14
abas_sklep@tlen.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.